beb<3rab

sitter här med malin brevid mig, hon ska sova här inatt.
vi ska snart lägga oss och kolla på en film hade vi tänkt, men var bara tvungen att skriva ett inlägg här först:)
vill också tacka ellen duell så mycket för att hon har gjort om min blogg så fint, tydligen inte klar än men jag är redan jättenöjd, tack ellen :)
imorn har vi np i tyska först på morgonen, sista delen av alla nationella prov, ÄNTLIGEN! vi får hoppas på att det går bra då .. sedan ska vi till folkets hus klockan 10 på ngn föreläsning av eleverna som har vart i polen, ska bli skoj:) slipper skolan ialf!
men nu tjatar malin på mig att jag ska sluta, så bäst att lyssna! hah.
godnatt, sov så gott :)
KRAM
/
stinarosenlund (&raben)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0