01:17

hej!
kom precis hem från hampus, vart där massa folk. Kollade på 2 american pie och bara softade.
innan idag var vi på söa och firade sanna som fyllde 16 igår :)
vi kidnappade henne och satte på bindel för ögonen, en ganska rolig syn faktiskt! haha.
gick enda från henne ner till trumma och tog sedan båten ut till söa där vi träffade massa folk. Vi grillade, umgicks och sådär. Och jag tog även mitt första dopp(!) och ja det var kallt, men samtidigt skönt :)
några åkte även ring, kändes som en riktig sommarkväll!
var även på stan innan idag, köpte skor & väska till balen. Om jag kommer ihåg så ska jag fota och sedan lägga ut bilder på dom.
men nu är jag sjukt trött så jag måste sova!
GODNATT!
/stinarosenlund,

image89 Grattis vännen! <3 (i efterskott men)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0