trysil(LL)

förlåt för att jag har vart så dålig på att uppdatera bloggen, jag ska bättra mig!
här kommer en sabb resumé av veckan:

söndag: packade det sista och vid ungefär halv 12 bar det av till trysil.
Det tog ungefär 4 timmar inkl. kisspause och matpause,  med bil, när vi kom fram var klockan typ 3.
då skulle vi hämta ut nyckel osv, så när vi kom till backen var klockan 4. Det var inte tänk att vi skulle åka något den dagen, men jag tvingade pappa att jag ialf skulle få åka. jag var så sugen, så pappa köpte liftkort till mig och anna, så vi hann åka  i 1 timmme innan det stängde, men jag gillar't!
måndag: gick upp tidigt för en heldag i backen. Vid ungefär 12 ringde palle mig och vi träffades och åkte resten av dagen. Fast vid klockan 2 gick vi och tog en dricka, och där satt vi och snacka i typ 2 1/2 timme, haha.  Men det var trevligt och jesper pallin är råbra :)
tisdag: det hade snöat under natten så det var mycket snö i backarna. Var i backen när lyftarna öppbade, alltså klockan 9. det var asgött att åka, backen hade inte hunnit att blivit ojämn. Palle där emot var inte lika snabb som jag, han hade missat sin buss!  han ringde mig vid typ 1 och då träffades vi och åkte lite parken. Liften upp är inte att leka med, den läskigaste lift jag någonsin åkt, haha. Hade lite småpanik där ibland. vi åkte också över till skihytta och fageråsen, där blåste det och snöa det. man såg typ ingenting, haha. Sedan bar det av hemmåt till stugan, och där hade jag, pappa och anna pokernight. Gissa vem som vann?  :U vi var också ute occ åt idag, jag åt världens goaste sallad typ. (jag har ju slutat med pizza! haha)
onsdag: var tidigt uppe i backen idag också. Ashärligt väder var det och backarna var helt perfekta. drömväder hade vi! palle ringde mig vid 12 och vi möttes på knettsetra och åt lite med min familj. sedan åkte vi lite och min pappa åkte lite med oss efter ett tag, riktigt härlig dag!
torsdag: packade det sista innan det bar av ut i backen. Sista dagen idag, och jag var skittrött. blev inte så jättemycket bräda, jag låg mest och solade. Men nåra åk blev det, vi gillar det!<3
vi åkte hem vid runt 3 och jag vet inte riktigt nr vi kom hem.

Tack för 5 underbara dagar, det var bäst!
kärlek till min älskade bräda också, i love it!
(bilder kommer)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0