torsdag<3

ÄÄÄÄÄNTLIGEN LOV!
uh vad gött :) nu ska jag njuta sönder!
ialf lovet började med att mamma & jag skulle åka till ilanda för att köpa lite påskgodis.
vi börjar åka mot skåre, så tänker jag "asså vart är vi?" så säger jag till mamma att jag tror att vi har åkt fel.
men hon är ju såklart stensäker på att vi är rätt, så ligger vi och kör i typ 20 min och vi kommer bara mer och mer öde, så tillslut jag bara men mamma, jag tror vi har åkt helt fel.
så förstår hon det själv tillslut, så är vi ute i grums! hahaha, tror ni vi skrattade sönder eller? roligast på länge.
vimmsigare än min mamma kan man ju inte bli! :D
ialf som tur var fanns det ett godislager där också, så då köpte vi "lite" godis till påsk.
egentligen, varför åka så långt för lite godis? vi kunde ju lika gärna ta coop eller något, hahaha.
sen när vi äntligen kom hem så åkte jag till stan med pappsen och anna.
där köpte jag ett par nya snowboardsbrillor och fick ett par nya bindningar av pappa, tack:)
när vi kommit hem kom malin till mig och sov här.
Vi sa nog ungefär 20 ord till varandra på kvällen, hon somnade ju direkt i soffan!
och sedan somnade vi på madrassen framför tv:n, mamma fick väcka oss vid 12 så vi kunde gå och sova i min säng.
sjukt trötta var vi, vi somnade liksom typ 11! haha.
aja min malin är ialf bäst i världen<3

Hoppas ni alla får ett bra lov!
KRAM!


bild på mina nya glajjor!
spegelglaset syns inte så bra här, men det är det ialf =)
JAG ÄR PEPPAD FÖR TRYSIL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0