torsdag.

heloy!
sov hos malin inatt, mys på det! vi somnade ovanligt tidigt för att va oss. Men det hjälpte oss inte med att vara pigga på morgonen! Det blev brådis och vi fick slänga på oss kläderna, äta frukost och fixa utseendet snabbt! haha.
i skolan idag hade jag två muntliga nationella prov, engelska & matte,
det kändes faktiskt bra:)
sista lektionen blev flumm som vanligt, jag & torsten dog av skratt bara av att kolla på klassen. Det är det som är så underbart med våran klass, alla är så jävla knäppa och vi älskar't! :) helt sjukt vad jag kommer sakna er när vi slutar.. <3
ialf nu är jag hemma och jag måste snart ta tag i pluggandet, har en NO inlämning
som ska in imorn och sedan har vi feting tyska läxa (känns det som i alla fall.)
men hoppas ni alla haft en bra dag!
PUSS
/stina rosenlund.


Dagens humör: tvivel.image51
Dagens frisyr: "orkagöraiordning-frisyr"
Dagens smink: mascara och puder
Dagens låt: sum 41 - with me!
Dagens händelse: sista lektionen, säger bara 9E, hahaha.
Dagens planer: plugga, softa, plugga.
Dagens vill ha: påsklov = trysil & brädan! <3
Dagens saknad: stockholm.
Dagens finaste: malin therese brunzell, min bästa vän!
Dagens måste: plugga:(
Dagens mat: snart spagetti och köttfärsås.
Dagens kärlek: 9e-lit.
Dagens sämsta: this feeling.




Postat av: raben

"Dagens finaste: malin therese brunzell, min bästa vän!"

DU ÄR ALLTID BÄST. SLÅR PRECIS ALLTING. INGET GÅR UPP MOT DET VI HADE STINA

2010-10-18 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0