onsdag 19 mars.

Sitter här, har precis gjort klart engelska läxan. Känner att det inte blir så bra, men jag har inte orken.
Jag har inte orken till någonting längre, och det är inte likt mig!
ska bli underbart med lov nu, jag ska njuuuuta. Önskar att det var längre än en vecka, en vecka går ju på typ 3 sek.
aja jag ska ialf till trysil, ska bli riktigt gött! :) min vän pallis ska dit också, det blir skooj! :)
snart ska jag på utvecklingssamtal, säger bara åh nej!
"stina är för pratig, blablabla" men vad tror dom då, att jag tänker sitta som ett ljus varenda dag? - nej tack!
somsagt, jag orkar inte bry mig. GYMNASIET SNART, JAG LÄNGTAR! <3
ska spela två matcher sen också, och jag är faktiskt grymt sugen! :dd har vart sjuk ett tag nu, så jag är peppad för handboll, riktigt gött! :)
något jag inte är peppad för är matteprov imorn, asså algebra - jag suger.
ingen tid till att plugga heller, åååh hur ska detta gå?;o aja jag får göra så gott jag kan!

hare fint,
KRAM

Postat av: Anna

provet var faktist ganska enkelt ;d om ni nu har samma prov som oss!

2008-03-19 @ 16:58:30
URL: http://ashyy.blogg.se
Postat av: stina

du pratar med en som är sämst i matte här:d haha.
men det var faktiskt inte så svårt som jag trodde det skulle va:)

2008-03-21 @ 13:43:57
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0