måndag.

Helou!
Kom precis hem från skolan, och nu sitter jag här.
Dagen började med att vi skulle ha tyska prov, men det blev inte så för vårat arbetslag hade haft inbrott.
Skönt för oss, men jag förstår inte varför man gör så. Det är ju så himla onödigt, man förstör ju bara?
vad är det roliga med att förstöra för andra? usch alltså..
efter mattelektionen var jag irriterad, för matte är det värsta jag vet! jag är så grymt dålig på det.
sista lektionen hade vi idrott, teori. Jag och Torsten lyssnade typ ingenting, vi satt bara och skratta & snacka!
grymt cool är killen, jag gillar'n:D
sen blir det träning, jag längtar! känns som en evighet sedan jag tränade, det ska bli riktigt skönt.
Men först måste jag plugga :(( vi  har so-prov imorn, efterkrigstiden. - ja det är lika tråkigt som det låter!
jag är så himla skoltrött nu, men som tur är har vi snart lov <3 då ska jag till trysil, UNDERBART!
aja, nu måste jag ta tag i pluggningen...
ha det bra. KRAM!
/
stina rosenlund.
image53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0