måndag.

lovet är slut och idag var det första skoldagen.. jag säger bara uh!
jag är så himla skoltrött så jag vet inte vad, det enda som är bra är 9E!<love to you guys.
sen är det ju inte så långt kvar till påsklovet heller, tur det :)
då blir det trysil för min del, det ska bli underbart! tror ni jag har saknat brädan eller? JA!!

idag har jag ialf tränat handboll också, vi provade på vax istället för klister på bollarna, ovant med det funka!
jag var däremot riktigt sliten och trött = övertrött.. skräll.
men det var en go träning ialf, mycket skratt:) och sånt gillar vi!
klara är i london också, lyx på den bruden. och okejdå, vi saknar dig!
hoppas du har det bra ialf, vilket jag är säker på att du har :)

hare bra people, PEACE!
 image43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0