lördag

hej alla fans!
dagen började med att döma f96 med saris klockan halv 10, fick reda på det klockan 8! haha yes:)
men jag&sara klarade det galant (som vanligt... haha).
efter dömningen blev det att åka hem och ta sig en dusch och göra sig iordning, för klockan 2 igen skulle vi iväg och kolla på den sista hemma matchen för a-laget.
det delades ut två stipendium från alexanders fond, Henrik och Sören fick dom, grattis! :)
jag fällde nåra tårar, vi saknar dig så alexander <3
efter matchen blev det iväg och käka pizza;o med malin, jonna & sara.
sen blev det melodifestivalen med jonna och sara, mys på det :) kul att charlotte vann, hon var faktiskt bra!
själv tyckte jag sanna nielsen var bäst, hennes låt var urbra :)

måste tillägga att djurgården vann över linköping med 4-2 idag, MAN BLIR JU GLAD!:DD
tackohej!

 image52

Postat av: lovisa

åt du pizza stina:o

charlotte var inge bra, sanna var lätt bäst iafl:)

2008-03-16 @ 17:06:52
URL: http://lovisaperssson.blogg.se
Postat av: stina

jag vet, det är helt otroligt;o fast jag fick ju skylla mig själv efter.. pizza in my ass asså!

jorå hon dög, men sanna vad bäst ja:d

2008-03-16 @ 18:45:39
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0