johanna bryschan

kom precis hem från johanna, sov där inatt!
hon är ruggggggggggit soft, och jag gillar henne muchii!
ialf igår var det meningen att vi skulle ut, men tror ni vi orkade? nej, haha.
började med att vi gick ut och gick en sväng, tog följe med tre grabbs på vägen til torget.
där var det massa folk så vi stannade och snacka.
när vi hade vart där en stund gick vi till haga och köpte godis, ovanligt johanna&stina... not!
sen drog vi osshem till bruden, vi softa och drev med folk på msn, säger bara tööörligt övertrötta! haha.
skulle egentligen se på en film, men vi lyckades inte!
när det var sovtime och vi äntligen hade somnat ringer ngt cp till mig vid 4 med privat nummer, ringde typ 20 gånger och sa inte ett ord, jag blev irriterad och johanna bara flumma. fyfan vad vi skratta.
aja sen somnade vi ialf och vaknade vid halv 1.
god frukost blev!
johanna ingo, love till dig broe!

nu sitter jag här och jag vet inte vad jag ska göra sen, men något blir det väl =)
ha en bra dag, pusssss ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0