fredag

helou! :)
vaknade redan klockan halv 8 idag, vad blire?;o inte likt mig alltså.
jag gick upp, åt lite frulle och tog sedan en dusch.
satte mig här vid datorn och väntade på att malin skulle ringa. Hon var seg som vanligt (haha). Men när hon äntligen hört av sig så bestämde vi oss för att dra in till stan.
Jag köpte mig ett par nya solglajjor och en t-shirt. Glajjorna var från H&M, kostade 79 kr.
T-shirten var från monkey och kostade 200.
efter staden bar det av hem till malin, på vägen stannade vi på rimi och köpte oss godsaker.
när vi kom hem till malin satte vi på en film, road trip, och myste!
filmen var hur bra som helst. asrolig, gick inte en minut utan att man skrattade, tipsar verkligen om att se den:)
vi hade också ett stina&malin snack, vi älskar det. Tack för att du finns stumpan, du är bäst!<3

harebra, KRAM!
/stina rosenlund.

image58

Postat av: malin

du är bäst!

2008-03-29 @ 17:23:11
Postat av: stina

du är bby!

2008-03-29 @ 17:59:48
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0