summer baby

har vart dålig på att upptatera under helgen., men jag har haft så mycket för mig hela tiden. Så har helt enkelt inte haft någon tid. Så sjukt härligt väder ute ju, då gäller det ju att njuta av varje minut!! :D
idag var jag ialf med baben Sara, kom till henne ganska sent. Typ vid halv tre kanske, då gjorde vi oss en sallad och drog sedan ner till trumma. Där träffade vi även nåra grabbs, men vi ville ha en liten pratstund så vi la oss lite längre ifrån (sorry for that guys!), vi hade så mycket att snacka om. Vi tjockade även i oss chips, typiskt oss..
sedan blev det badtime, då kom även coffa och jocke och badade lite, vi kände oss så dumma innan. Men det var huur skönt som helst i vattnet, verkligen jättehärligt! så vi låg i en stund sedan la vi oss och käkade våran sallad och sedan bar det av hemmåt. Jag och sara drog till henne och satte oss i solen en stund, då kom också jonna. Vi softade mest tills var och en skulle äta, det var ialf mys :)
en suprhärlig helg har jag haft, förutom en stund klump i magen.. men det är bättre nu :)
KRAM
/
stinarosenlund
image100


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0