söndag

har helt enkelt inte orkat upptatera idag, känner att jag bara blir sämre och sämre.
men tänkte egentligen lägga in lite bilder idag från tjejkvällen hos lisa igår, men fel dator..
så det får bli imorn!
idag har jag vart på stan med min bästa malin, köpte nästan klart allt tilll balen. har bara spännen kvar nu.
malin brunzell är bäst och har alltid varit, vet att vi kommer vara vänner föralltid.
sedan skulle malin hem, och jag och oscar bestämde oss för att styra lite volleyboll. Så vi drog ihop ett gäng och spelade på HUC, hörde att mitt lag var bäst? .. ehm. haha
skola imorn också, sista veckan med världens bästa klass.. usch sorgligt.
PUSS
NoneNoneNone<33
du är bäst.

Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) tack så mycket! :)

2008-06-09 @ 14:01:06
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0