slapp

är riktigt slapp idag, jag vet faktiskt inte varför. Känner helt enkelt bara för det!
passade grannens lilla tjej idag också, ella heter hon är 3 år tror jag. Riktigt söt tjej :)
vi gick till lekparken och lekte lite, hunden var även med.
sedan har jag faktiskt inte gjort så mkt mer idag, lämnade in moppen förut också. Den krånglar igen, det är något fel på bakdäcket. Min navelpiercing krånglar också! :/ är skitöm idag och det varar jättemycket, har panik på det. vill inte att det ska bli ngn stor infektion, men mamma ska hjälpa mig med deet. Usch, har panik över den :/ så nu har jag satt ett stort plåster över naveln så jag inte ska gå runnt och pilla och kolla så det inte varar.. menmen, får verkligen hoppas att det blir bra igen:)
upp och ner väder idag ocskå, ena stunden regnar det och ena är det sol, blåser kallt gör det också.. hoppas på bättre!
ha en fortsatt fin dag :)
 
KRAM
saknar min malin gör jag också, hon är i stugan. Hon ska vara där i två veckor!:O hur ska jag klara mig? <3

Postat av: Julia svarar

Ja, det var grymt skoj och alla var jättefina! :)

2008-06-16 @ 19:27:20
URL: http://yolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0