skulle nog göra allt ..

godmorgon bloggen!
vaknade ganska tidigt idag, för att vara mig alltså.. vaknade 09:45, annars brukar jag vakna vid tolv typ.
ska snart ta och äta lite frikost, tyvärr är det inte lika fint väder idag. Hoppas på att det klarnar upp sen!
igår kväll dissade jag och jonna em-finalen, vi tog oss en promenad istället. Vi kände att jonna&stina - snacket behövdes.
Vi gick till skuggan och satte oss, snackade om underbara minnen, tog kort, sjöng & va allmänt knäppa sådär.
tror vi båda bara vill vrida tillbaka tiden, det suger att det är såhär.. Men vi har ialf varandra, och det är jag sjukt glad över<3
idag får jag se lite vad det blir, jag & jonna ska boka liseberg tror jag! hihi.
men nu ska jag käka frull,
KRAM PÅ ER
/stinarosenlund,
-
Jag skulle nog göra allt.. 

Postat av: Jonna

svar: nej för det är ju du:D

2008-06-30 @ 14:35:09
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0