sex and the city

nu är jag hemma från årjäng, kom hem igår vid 20:00, det blev stressigt för klockan 21:10 skulle jag se bio, sex and the city, med mina goa brudar; stina, malin, adina, jonna & sara. Älska filmen, så sjukt bra :) man får inte missa att se den, även om du inte sett serien så kommer dutycka den är skitbra. Jag har sett serien ganska mycket, så självklart var jag tvungen att se filmen. SE DEN, säger jag bara :)
kom hem vid 1 kanske, blev nästan direkt sängen för jag var sjukt trött.
idag blir det sara & malin, puss på det. Jag vet inte vad vi ska göra, jag och sara pratade om att bara softa. Så troligen blir det bara att dega sönder, det är skönt det också ibland :)
hoppas ni får en fin dag :)
KRAM
/stinarosenlund

Postat av: Elisabet

Måste se den snart, har inte blivit av än!

2008-06-28 @ 19:53:05
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0