pissig dag

usch för den här dagen säger jag bara!
imorse var vi tvugna att åka till vårdcentralen med min piercing pga infekterad.
först var det bara en sjuksköterska som skulle kolla på det, men hon hämtar en doktor. Han var redan innan
jätteanti piercingar, så innan ens kollat på den så sa han "den ska bort" han kollade knappt på det.
Sånt gör mig så sjukt arg, så himla otrevlig! aldrig mer han säger jagbara .. vill inte ens tänka på han.
sen när jag kom hem sket det sig ännu mer, fast med annat. orkar faktiiskt inte gå in på det, men det är ok. För jag känner ändå att det var nog det här som var bäst ändå, ialf som det känns nu.
SVERGIE - RYSSLAND ikväll då!! peppa peppa peppa!! tror jag ska hem till sanna och kolla med people :)
jag ska ialf peppa gärnet, och jag vill ha vinst! GO SVERIGE!
ha en fin kväll, och jag hoppas på att morgondagen blir bättre!
KRAM
/stinarosenlund.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0