..

party två dagar i rad nu, så ganska trött är jag kan man säga! men har man slutat 9:an så har man!
i torsdag drog vi ut massa mörmopeople till getingberget, hann vara där i typ 15 min sen kom polisen.
Det blev kaos och alla sprang in i skogen, alla sprang åt olika håll och vi splittrades. Min grupp sprang skitlångt in i skogen, haha. Kan ju inte säga att det var tråkigt för det, för shiet vad jag skrattade. 14 november 1998, aha. (ni som var med fattar)
sedan drog vi till gryta istället där alla var, och så blev det att vara där hela kvällen, mys!
i fredags trodde jag att allt skulle bli helt misslyckat, först drog vi in till stan och kollade på ken ring. Sedan skulle vi egentligen på fest på öa, men kom såklart inte in .. för mycket folk tydiligen, orkaaaa. haha, så vi drog in tll stan igen. först till tingvalla men där var det inte så kul, så ringde plötsligt Tom jonna och sa att vi skulle till pråmen, där var det mycket folk så vi stannade där. Det blev faktiskt ganska lyckat :)
tack för en trevlig helg<3
PUSS

Postat av: lisa

jasså:D hah

2008-06-15 @ 12:24:51
URL: http://lsodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0