natti natti

ligger i sängen med pappas laptop, känner att det är dags att sova nu.
skjutsade hem sara med moppen ganska nyss också, degat sönder har vi gjort idag.
på dagen var även malin med, vi gjorde sallad och satte oss ute och käkade, hur gott som helst:d sen plockade vi även jordjubbar hos sara, och fick ihop skitmkt! så det blev jordgubbar och grädde/mjölk till efterrätt, mums på det!
sedan skulle malin hem och jag och sara hade egentligen planerat för utgång, men det gick ju som det gick .. haha.
menmen, vi drog hem till mig och softade framför tvn istället. Det kan bli så ibland!
men nu ska jag sova, tänkte läsa lite i min bok också; bakom stängda dörrar.
Men godnatt på er, sov gott :)

Postat av: Anonym

NattiNatti ;D

2008-06-29 @ 10:25:55
Postat av: stina svarar

natti :D

2008-06-29 @ 11:33:06
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0