men tänk om vi hade?

packar det sista, ärligt jag är nog sämst på att packa ..
ska snart ringa malin och extra kolla om det är ngt jag behöver ha med mig.
ska ta en buss klockan 15:05 från stan och kommer fram i årjäng 16:40.
börjar nästan bli lite stressad nu, jag är helt säker på att jag kommer glömma något. aja det får bli som det blir.
ska ju inte vara borta länge, kommer ju tillbaka på fredag tror jag :)
hoppas på bra väder så vi kan bada, sola och njuta. Annars blir det väl film, har tagir med mig endel.
Men det blir säkert kul i vilket fall som helst, jag har ju malin så det blir ju garanterat kul!
ni fårha deet så bra här hemma, jag nås på mobilen!
KRAM
/
stinarosenlund
bästa vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0