hemma :)

hej blogggen!
hemma igen, eller kom hem igår då.
det var i alla fall hur skönt som helst att komma bort ett tag, och jag trivs jättebra på vårholma :)
berättar lite mer om min midsommar sen, när jag lagt in bilder och så.
idag ska jag ialf träffa min jonnis, jag vet inte alls vad vi ska göra :) men ngt blir det alltid!
så sjukt tråkigt väder bara, är så himla trött på det. Vart tiog sommaren vägen liksom? :/ hoppas verkligen att den kommer tillbaka snart igen, för jag tänker inte gå med på en likadan sommar som förra året.
nu ska jag göra mig iordning lite, tror det blir mjukisdag idag.
Hare bra :)
KRAM
/stinarosenlund.

Postat av: Anonym

:)

2008-06-22 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0