gomorrron!

Godmorgon!
förlåt för dålig uppdatering igår, men jag hade fullt upp!
gårdagen började med att sara ringde mig och vi drog ut på sjön, till söa. Där träffade vi även Mimmie och Ida, så en hel del tid spenderades med dom i mimmie segelbåt. Det var mys, en riktigt sommar dag!
när vi kom hem från sjön träffade vi bästa malin och åkte hem till mig en stund, sedan skulle sara hem så jag och malin tog oss en långpromenad. först coop, men vi hitttade ingenting så vi gick till rimi istället (haha) där köpte vi ossen chokomilk, fett gott! påvägen hem mötte vi sofie och hon följde oss hem. Vi mötte även oscar på vägen och tog oss ett långsnack, mycket skratt på det alltså! när vi kom hem la jag och malin oss vid tvn sedan la vi oss, somnade på en gång.
idag vet jag inte vad det blir, tror vi ska ha tjejkväll hemma hos Lisa W, mys på det! mina tjejer är bäst<3
ha en trevlig dag allesammans!
/stinarosenlund,



Postat av: Malin

det lät som en trevlig dag :D

2008-06-07 @ 19:01:53
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0