9e, älskade 9e.

sitter just nu och tänker på alla fina tider med världens bästa klass. Så jag måste bara få skriva av mig lite..

Det är inte förrän nu man inser hur mycket klassen betyder och hur tomt det kommer bli utan den.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag kommer sakna 9e så otroligt mycket, jag kommer sakna ALLT med 9e.
varenda person, varenda liten stund. Stunder på prov när läraren bara måste kolla något utanför dörren, eller hämta något och såfort hon stängt dörren hela klassen skriker "vad är svaret på fråga..?"  eller när patrik kläcker sina fula kommentarer varenda lektion, eller när torsten drar sina iskalla skämt som man bara inte kan låta bli att skratta åt, eller när klassen känner för att vara lite busig mot jonna och ringer på varandras mobiler. Eller när alla killar bara hatar camilla men när hon väl kommer så fjäskar dom som bara den. Eller när det är killarna mot tjejerna i disskusioner, och torsten alltid hänger på tjejerna<3. Eller när daniel bara är allmänt snuskig och killarna dör av skratt. Eller när patrik bara är patrik och är den galnaste människan på hela jorden, skriker, svär, hoppas, river stolar, lskrapar bänkar ja allt vad det är. Eller när Frida, Noddy och Amanda bara är allmänt smarta eller tvärtom när robin bara är allmänt osmart<3. Eller när anton och jag älskar och reta besus och bara skrattar, eller när besus älskar att reta oss. Eller när det alltid är samma personer som "råkar" vara sjuka på prov/redovisningar eller när vi har idrott. Eller när skoldatorerna bara skiter sig och man vill bara skrika av ilska. Eller på idrottslektionerna när vinnarskallarna kommer fram och det blir galet. Ja, det finns så sjukt mycket mer stunder med er jag kommer sakna. Jag är så jävla glad att jag fick komma i 9e, jag som försökte byta i början. TACK GÖRAN LARSSON FÖR ATT JAG INTE FICK!! <3 haha.
vill bara tacka för dom här underbara åren, och önska er all lycka i framtiden:)
glömmer er aldrig, älskade 9e

Postat av: LIFE BY Marielle

sorligt ju :( slutade också nian iår.



(svar) Åh tack!fick veta precis att jag vunnit jay z biljetter :)

2008-06-18 @ 00:48:48
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Nian är det värsta, man saknar inte alls sina klasskompisar lika mycket från gymnasiet när man tar studenten, man går ju inte tillsammans lika lång tid. Ha en bra kväll!

2008-06-18 @ 17:33:43
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0