wimbeldon - final

någon mer än jag som såg tennisen?
är inte alls intresserad av tennis annars, men gick förbi tvn när pappa kollade på det, tror ni att jag kunde sluta kolla då eller?
ruuuuuuuskigt spännande, matchen hade börjat vid 3, och slutade nu vid 10!
klarar inte av sånna där jobbiga matcher inom sporten, jag blir helt galen :D haha.
men ialf, nadal vann och det var det som var huvudsaken!
inte nog med att han är ruskigt duktig i tennis och tar hem finalen, har är också ruskigt snygg!
helt otrolig match, rikigt mäktigt faktiskt. Hade ingen aning om att tennis kunde vara så roligt att kolla på!
haha, men nu ska jag sova :)
godnatt people<3
rafael nadal!

Postat av: Jonna

Älskade bästa stina:)

2008-07-07 @ 09:53:08
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0