tagggggggggggg

sitter här och lyssnar på lasse, just nu jag vill gå hem med dig.
Riktigt taggad är jag också kan jag säga.
Nu är bara problemet, vad ska man ha på sig? jag hade precis bestämt mig, men tror ni inte att de linnet jag ville ha är borta då? så himlaaaa störande. menmen, egentligen är det ju inte så viktigt vad man sätter på sig. Man är ju ändå där för att kolla på lasse, ellerhur? okej... klart att det kanske finns en hel del babes där då.. men jag är ändå där för att kolla på lasse och ingen bryr sig om hur man ser ut ialf. man är ju där för att kolla honom :D
men skitsamma, nu tar jag jeans och ett jävla linne, orkar inte krångla mer. Frågan är ju bara vilket linne? aja, väldigt intressant för er att läsa, jag vet :)
hoppas ni får en fin dag ialf, för det kommer jag och mina brudar ha!
pusssss

lars winnerbäck - jag vill gå hem med dig:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0