j&s

sov hos jonna idag, på hennes utebalkong :) det var mys!
jätteskönt på lvällen, men dock på morgonen var det hur varmt som helsT!
vaknade vid 6 först tror jag, sen vid typ 8 är jonna vaken och pigg och börjat ta kort på mig när jag sover, hör sedan någon som sitter och skrattar vid mig, där sitter jonna m,ed min mobil och visar en bild hon hade tagit på mig är jag sover.
jag var så trött = grinig, att jag bara tog mobilen utan och kolla på bilden och bra radera den. mitt humör är inte det bästa på morgonen :) men vi kom ialf upp vid 9 och käka frull. Sedan åkte vi hem till mig, sen coop och sedan ut på sjön, till söa, men jocke :) något sega kanske vi var.. haha.
på söa träffade vi rådman, och även sara & lisa kom :)
när jag kom hem började det regna och åska, smart som jag är kollar jag på tv ialf. men som tur var så hände det ju inget, kollade ju på the hills och newport harbor, två av mina favorit serier! gillar dom skarpt :)
puss!

Postat av: Jonna

mysigt med dig! Kul när du blir arg hihi

2008-07-05 @ 20:21:08
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0