hemma

hemma nu, eller rättare sagt kom hem igår.
götet var trevligt, köpte mig en kjol och en tröja. Blev faktiskt inget mer :o menmen, så blir et ibland. Vi var även på  liseberg på fredagen, och det funkar ju alltid!
bodde på scandic, hotel europa. Drog sedan på lördagen vidare till farmor och farfar, där vi sov i två nätter.
badade även på utomhus bad + "äventyrsbad" inomhus, helt ok faktiskt :)
idag har jag först fikat med mina söta vänner Stina, Malin G och jonna, dom är bra mina girls! sedan drog jag och jonna hem till henne och myste. Tog oss även en härlig promenad och satte oss på blå bryggan, mys det!
men nu ska jag kolla lite film pappa har spelat in,
hare fint : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0