bloggbloggblogg

hej!
jag vet.. dålig upptatering på sistone, men jag har gjort så himla mycket hela tiden, så jag har helt enkelt inte haft någon tid.
i alla fall, igår började dagen med jobb hos pappa. (partners reklambyrå), sedan gick vi ut och käkade lite lunch på vilmas,
tipsar verkligen om det matstället. Hur gott som helst! Pappa tog en sallad och jag en varm macka med mozzarella och kalkon=)  efter lunchen blev det brådis hem för mig, för andreas väntade  för att åka till söa. Så när jag kom hem åkte vi ut dit och där mötte vi sara, jonna & johan. Där tillbringade vi våran dag, jätteskönt! Sedan bestämde vi oss för att åka in till stan på kvällen, så vi snabbade oss häm och fräschade upp oss lite. Sedan blev det ut i båten igen, mycket krångel men kom tillslut fram till stan, haha. När vi kom fram till inrehamn satte vi oss där en stund, sedan bsätmde vi oss för att gå till donken för att köpa lite mat som vi kunde äta på hemvägen. När vi ska åka har vi nästan ingen bensin kvar, och andreas sa att det var 0% chans att det skulle räcka ända hem, men det gjorde det!
mycket skratt på resan, och det var hur mysigt som helst. Tack för en mysig dag <3 you're greeeat!

idag har jag bara jobba än så länge , kom precis hem. Jag och pappa käkade lunch på stan idag också, men kommer inte ihåg vad det hette. Men det var ialf gott, vi käkade lax =)
nu tänkte jag gå och i solen lite, sen ska jag nog träffa oscar en stund. Tror vi skulle samla ihop lite folk och spela volley elr ngt, hoppas på det =)
Ha en mysig dag, njut av solen!! :D
kram!

Postat av: Jonna

svar: jävla rådman:D hahah underbar dag med er igår:)

2008-07-03 @ 16:32:15
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Fin bild, snyggt örhänge!

2008-07-04 @ 00:04:50
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilket bling!

2008-07-04 @ 03:14:41
URL: http://stilic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0