tvåtusenåtta, 2008.

Gott nytt år på er alla :)
Hoppas ni hade en bra nyårsafton, min var perfa!
Tillbringade den med min bästa jonna, och hennes pojkvän var med en stund också.
Det började med käk, mkt gott!
sen blev det hem till jonnis skulle egentligen bli annat men blev inte så.
Sen bar det av till stan, torget :)
bussen skulle gå klockan 22:50 men kom 23:20, riktigt störande. Och den var proppad med folk!
När vi kom fram till torget träffade vi mkt känt folk, och det var jättetrevligt!
Sen åkte vi hem en proppad buss med många trevliga männsikor!
snacka om att jag och jonna vad kissnödiga, det var nära ett tag asså! haha.
Så vi ruschade hem till jonna och sedan gick vi på promenad och mötte patrik & krisse.
Sedan blev det hemgång och sova :)
Mycket trevligt nyår, tack<3

Vaknade upp av att jonna butta mig på axeln, klockan var runt 12.
Då vare frulle och sedan chill, mys :)
Jonna är bäst, tack för att jag har dig vännen!

Jag önskar er alla ett riktigt bra 2008! :)
Personligen hoppas jag verkligen att 2008 blir ett bra år, 2007 var ett rent h.vete för mig..
Men hare bäst :)
/stina -08.

Postat av: JOnna

DEt är du som är bäst vännen:) bäst nyår med dig;d tack för att jag ahr dig:)

2008-01-01 @ 20:17:13
URL: http://jonnisponnis.blogg.se
Postat av: JOnna

DEt är du som är bäst vännen:) bäst nyår med dig;d tack för att jag ahr dig:)

2008-01-01 @ 20:17:22
URL: http://jonnisponnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0