plugget.

Sitter här i datasalen med mina bästa vän Raben vid min sida. Vi har håltimme i typ 1 1/2, inte det roligaste kanske. Det har vi bara för att TVÅ stycken i klassen har spanska, irriterande att inte dom kan ha det efter gympan istället, så nu måste vi tillbaka till skolan efter gympan för att ha matte, ORKA!?
Jag har ingen aning när vi börjar heller, men snart ska vi gå och tigga lite bullar av 9F, gott! haha.
Min bästa Jonna åker till thailand imorn också, fy fasen vad jag kommer sakna bruden! :(
men du får ha det så bra stumpan, och vi hörs på sms och dator! :) läsa hennes blogg blir också, så man håller koll på vad hon gör på dagarna! Fett avundsjuk är jag på henne, fast det säger jag inte (a) haha.

Sen ska jag spela match med värmlandslaget  mot helltons damer också, vi ska på cup på fredag!
Det ska faktiskt bli ruggit kul, fast vi är ju borta hela helgen så sakna folket kommer jag. På fredag är det ju
bäst på öa och allt, skräll att jag missar! haha, men sverigecupen blir nog roligare =)
menmen, nu ska vi gå och tigga bullar!

PEACE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0