onsdag 2/1-08.

Idag har det vart handboll hela dagen, det tråkiga är bara att jag kan inte träna.
Jag har vart förkyld i mer än en månad nu, och jag är så sjukt less på det!
Cup har jag på fredag också, hur ska detta gå?
Konditionen har gått ner sjukt och jag har inte spelat handboll fullt ut på, ja en månad, om inte mer!
Men man får ju hoppas att det går bra, i alla fall någon match =) haha.
Nu ska jag inte vara så negativ, jag har softat resten av dagen och vi värmlandslaget kollade på a-lags match
Hellton - Skara spelade, en mycket spännande match och det slutade lika. Vi i laget skulle skriva en annalys, ja det gick ju som det gick, haha!

Jag är supersugen på att köpa nya underkläder, sitter här och kollar lite på www.uppercat.se , det finns
väldigt många snygga där!
Tänkte ge lite smakprov av några jag tycker är riktigt fina:


  Jag älskar resteröds trosor, dom är ju så snygga! De sägs också vara himla sköna, och det är ju absolut ett stort plus!(175 kr)

Ruskigt fina Frank Dandy stringtrosor, skulle inte vara så fel! (149 kr)
 
  En av mina absoluta favoriter, Calvin Klein. Dock dyra 229 kr, inget jag skulle lägga pengar på kanske, men dom är så sjukt snygga! 

  Gillar verkligen trosor med tjock kant, här är några Dolce & Gabbana string för 169 kr, himla fina!







Postat av: linn

hej jag undrar vart man köper såna där resterös trosor med tjcok kant

2008-12-10 @ 11:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0