Måndag, sista dagen på lovet.

Idag är det sista daget på jullovet :(
Jag orkar verkligen inte skolan igen, bara massa plugg, och det blir ju inte bättre av att vi har nationella i år också!
Det enda som är ett plus är att jag får träffa klassen igen, jag gillar dom skarpt!
I alla fall, idag ska jag träffa mina kära vänner, t ex malin som jag har vart med EN gång på hela lovet, vad blire?
Ska träffa patrik c.o också, vi snackar om bowling, skulle vara riktigt skoj! Har inte spelat det på år.

vi spelade cup i lördags också, vi kom tvåa! :) det var riktigt skoj.
förutom att behöva gå upp klockan 05:00 för att sitta i en buss med massa 96;or bakom en som inte kunde vara tysta.
Så man fick inte en blund på resan, jag och sara höll på att spricka alltså! haha.
Men vi spelade faktiskt bra , förutom i finalen. Den ska vi inte prata om, haha!
Men jag hade i alla fall riktigt skoj med er ifk hammarö a-flick :)

Jag hoppas ni alla haft ett bra lov, det har jag i alla fall :)
Hare bra! <3

image9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0