26/1 - 08

hey homies!
malin sov här inatt, tjejen är råbäst. På kvällen var vi med massa folk,
gjorde egentligen inte så mycket, snackade mest och så, brukar ju bli så här på öa!
men det var mys :)
idag ska jag in till staden och träffa mina kära handbollsbruds johanna och emilia, :-*
skulle egentligen sova hos johanna, men det blev inte så.
jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, blir nog mest att softa och prata. Fett kul kommer vi ha ialf, det vet jag!
ska träffa dom imorgon igen, då ska vi kolla på färjestad - hammarö, bara för emilias skull! haha.

men nu ska jag chilla lite vi tvn, pusss på er!

image17  
saknar min jonna, hon är i thailand!
men på onsdag kommer hon hem, jag längtar!<3
vi har mycket att snacka om, du är bäst.
Hoppas du hare fint där borta i värmen!

Postat av: Jonna

åhh sötnos, om du vet hur mycket jag saknade dig därborta. känns skönt att vara hemma hos dig igen;9

2008-02-03 @ 15:02:45
URL: http://jonnisponnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0