torsdag.

idag har det inte hänt alls mycket faktiskt..
var i skolan, som jag är så sjukt trött på, sen bara vart hemma.
kan vara skönt med sånna dagar ibland, kanske inte det jag behöver mest nu..men det funkar.

igår var jag med min bästa malin. Vi åkte till coop och köpte godis och sen gjorde vi varm choklad med vispgrädde, Underbart!:D vill bara säga att malin är bäst i världen. Då, nu, föralltid! <3
sedan bar det av på match, DM match till och med! den spelades mot arvika och vi vann med typ 8 mål, himla gött!:)
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, jag är tråkig idag. SORRY!

PEACE!
/stina rosenlund.

Postat av: evelina

härligt! jora, helt okej :)

2008-02-21 @ 19:44:15
URL: http://evelinamenchini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0