the end.

när du inte har ord att beskriva med.
när det känns att "värre än såhär kan det inte bli."
när man känner sig skyldig för något man inte gjort..
jag har verkligen nått den djupaste bottnen, och jag kommer inte komma upp igen.. inte när det gäller det här.

- det här är slutet.
och allt är mitt fel, jag är en idiot.

when it feels like you've got nothing left..
image38

Postat av: malin

vid din sida! ingenting är ditt fel. ingenting..
>krya på dig

2008-02-27 @ 15:39:27
Postat av: stina

tack malin, du är världsbäst!
i love you.

2008-02-27 @ 17:24:24
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se
Postat av: malin

Jag saknar att veta precis allt som händer i ditt liv, kunna finnas där hela tiden. orkar inte att det ska va såhär.

2010-10-18 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0