sunday baby

ligger här i sängen med laptopen, riktigt soft faktiskt!
idag  vet jag inte vad det blir, brukar bli så på söndagar.
funderar på att hänka mamma, pappa och lillasyster till sunne, men tveksamt..
igår tllbringade jag minkväll med jonna, det var mys!
och vi hade riktigt skoj + att vi kommer bli kända, känns bra!
stina & jonna 08! - en rätt så kåt låt, håll utkik alla fans! haha.

HA EN BRA DAG.
peace!
/ stina rosenlund,

.
image37

Postat av: Jonna

för att det är ju du och jag i alla lägen liksom:)

låten kommer göra suce;)
jag gillar dig ruggigt mycket!

2008-02-24 @ 11:22:43
URL: http://jonnisponnis.blogg.se
Postat av: Lovisa

stina & jonna 08! - en rätt så kåt låt? har ni gjort en låt elr vadå?xD

2008-02-24 @ 14:10:43
Postat av: stina.

lovisa - ja det har vi :D haha. inte världens seriösaste men :D

jonna - för det är det:)
om den kommer! love u!

2008-02-24 @ 14:28:24
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0