söndag.

igår var mys :)
vi drog in till staden för att fira amanda, hon fyller somsagt 16 på måndag!
YEAH, vi kommer in på UNO utan fusk! haha.
kvällen började med att åka in till score och spela lite bowling, jag var bäst! .. not.
efter bowlingen gick vi och käkade på ngt mysigt pizzaplace, maten dög!
kom även nåra skåningar som försökte lägga in stöten på oss, ruskigt mycket skratt på det!
självklart ställde vi oss upp och sjöng för amanda också, rampljuset på oss tack!
efter vi tjockat i oss pizza drog vi på bio, då kom resten av tjejerna.
vi såg på ping pong kingen, inget att rekomendera!
filmen hade ingen handling och man förstod inte så mycket, men jag kan ju inte säga att man inte skattade åt den!
efter filmen fortsatte kvällen till amanda, fast alla kunde tyvärr inte hänka på.
hos amanda åt vi god kladdkaka och softa.
jag & malin stannade inte så länge, vi var så trötta så vi åkte hem till mig och sov. (och kollade på sunes jul<3)

tack för en mysig kväll brudar, tycker om er!

PEACE!

image25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0