lördag.

kom nyss hem från sara, sov där inatt!
igår hände inte jättemycket, jag var och kollade match med några kompisar :)
alltid lika kul, träffar mycket folk och får kolla handboll, härligt det! 
hammarö vann över kristinehamn med 29 - 15, riktigt gött!
sen stod jag och snacka med massa folk på hammarlunden en lång stund.
när vi skulle hem så var det mycket strul om vart vi skulle åka, och vi träffade folk på vägen vi stannade och pratade med. det är sjukt vad kallt det har blivit igen, jag som vill ha sommar!!
ialf sen drog vi hem till klara en stund, vi var tvugna att värma oss :)
efter klara åkte jag och sara hem till henne, klara åkte samma väg för hon skulle till sin mamma. - och ni skulle se vilket tempo vi hade, vi frös häcken av oss!
när jag och sara kom hem till henne fixade vi lite varma macor och te, det var mys! :)
en la vi oss och snacka och tillslut var det läggdags.
idag gjorde vi inte så värst mycket, vi vaknade vi 11 och tog oss frukost:
nypressad juice, macka, mango, te :D goooott!
sen softade vi en stund och nu sitter jag här. Idag vet jag inte riktigt vad det blir, kanske kolla melodifestivalen med girlsen:)
ha de bra <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0