23/2 - 08

Hej alla fans!
ska snart kila till stan med min malin.
kan ju sägas att det är daggs med lite ny investering nu, så sjukt less på alla mina kläder!
fast jag har inte fått mitt barnbidrag för denna månaden så jag får försöka överleva på det jag har.
ska ialf försöka hitta en BH och någon tröja.
ska kolla på jeans också som jag kan köpa när jag fått pengarna!
så måste jag kolla på balklänning, mamma sa att hon hade sett några fina, aja vi får se hur det blir med det! :)
det är ju somsagt ganska lång tid kvar.
lov är det nu också, LYCKA! jag ska njuta, hoppas det blir lite bräda, jag är så sugen!
aja nu måste jag göra mig iordning.

HAVE FUN!
/ rosenlund.. stina rosenlund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0