11/2 -08.

yo people!

sitter här och nördar dator som vanligt, jag måste skärpa mig alltså.
sitter alldeles för mycket vid datorn, det ska bli skärpning på mig! lycka till stina..
idag har jag ialf tränat handboll, vi tränade i två timmar idag. Hela planen för oss själva!
jobbig fys först, jag dog typ.. men sedan blev det spela boll, det gillar vi!
när jag kom hem blev det en go dusch sen så har jag inte hunnit med så mycket mer, för jag fastnar som vanligt vid datorn.. datorn är beroendeframkallande alltså, när man väl har satt sig här så fastnar man! (någon som känner likadant?)
imorn blir det nog raben hela dagen, sova hos henne :) det var ett tag sedan!
aja, hoppas ni alla har haft en fin dag!
bye<3

image29

Postat av: emilia

söt bild!:)

2008-02-12 @ 16:02:31
URL: http://millisson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0