det finns en sång som säger att

min syster kom fram till mig förut och bara:
- stina, har du hört den svenska hallelujah?
jag typ, men orka. Ofta svensk hallelujah låt (hallelujah är en av mina absolut favoriter, tröttnar aldrig) så hade ingen alls lust att ens lyssna. men min syster skicka länken. så bara, okejdå.. damn gåshud till tusen, molly sandén shiet så begåvad. okej, låten var inte speciellt bra. Men tjejen, vilken talang! (skulle inte tacka nej till den rösten direkt)
LYSSNA OCH HÖR SJÄLVA;


Postat av: stina

håller med om låten, den är så fint.

2008-12-02 @ 17:10:57
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

så himla bra röst! :)

2008-12-08 @ 20:25:36
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0