welcome to the city

hejjjjjj!
åkte direkt till staden idag efter skolan, åkte in med mina brudar Jonna & Sanna :)
fixade lite grejjer och sen köpte jag även ett linne och en väska. Var inte på stan så värst länge sedan var jag verkligen tvungen att hålla i pengarna lite också. Nu har jag inte alls mycket kvar, sorgligt!
men jag kände att jag verkligen behövde en väska och sedan var linnet så billigt så det var lika bra att passa på!
när jag kom hem var det bara att sätta sig och plugga, har svenska prov imorn. Jag känner att jag har så himla mycket i skolan hela tiden, jag är  så himla trött på det! men som tur är så är det fredag imorn och en hel helg framför sig, UNDERBART!
men nu ska jag sätta mig och plugga lite mer, jag slarvar för mycket med det, heh.
KRAM!
/
stinarosenlund.

Bilder på väskan och linnet:
  köpt på H&M för 198 kr.

   H&M för endast 49,50. (syns inte så jättebra men)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0