vårkänsla

börjar verkligen få riktiga vårkänslor nu!
solen skiner och fåglarna kvittrar, blommorna växer upp ur jorden.
vår är mysigt, och man känner verkligen att snart är det sommar!
det är liksom typ 2 månader kvar till sommarlovet, det är sjukt vad jag längtar!!
är säker på att jag inteär den enda, eller vad säger ni? :d
men tillbaka till verkligheten. Snart ska jag kila iv
äg till samling, ska spela match sen. Tänkte att jag skulle få lite plugg gjort innan jag ska iväg, finns egentligen inget ork.
-men jag måste!
fick reda på dom preliminära intagningspoängen till gymnasiet idag också. Kom in preminilärt på mitt första hands val; sam-media:) ska mycket till att jag inte kommer in, så det är nästan säkert. Men man vet ju aldrig! Men jag vill verkligen gå det, verkar asbra!
image66
men nu måste jag verkligen plugga, har tyskaprov imorn och engelskaläxa .. (jag är så trött på skolan!!)
men ha det fint :)

KRAM
/stina rosenlund.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0