tisdag

helou! :)
mycket krångel på blogg nu på sistone!?
men det har ändå inte hänt mycket för mig under tiden, eller på sätt och vis har det väl det.. men det är bra nu? :)
idag är det ialf 1 april, och det första pappa gjorde på morgonen var att skämta om mig att det var punka på cykeln, kul liksom! haha.
plugget var sjukt segt idag, kändes som om dagen aldrig tog slut!
men nu ska jag ialf till sara, vi fixade bort våran match (domare), vi är lyckliga:d hah.
vi ska nog ialf kolla innebandy match tror jag.
har inte så mycket mer att skriva just nu, skriver nog kanske mer ikväll!
KRAM

Postat av: Nina

svar: haha, helt ok ;)

2008-04-01 @ 18:07:57
URL: http://www.nnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0