studiedag<3

idag hade vi studiedag, hur skönt som helst! :)
ialf min dag bestod av att åka iväg och grilla på skuggan med kompisar, det var mys!
vi satt på skuggan i några timmar, sedan skulle grabbsen iväg på träning.
då drog jag och min malin iväg till rimi (ica) och köpte oss glass i paket och smarties.
vi satte oss på hammarlunden i solen och åt, vi la märke till att glassen inte smakade som vanligt, utan som mjöl!
vi läste på paketet och där stod det att glassen var fri från mjölkprodukter, hahah. inte det godaste kanske, men vi fick allt i oss! speciellt malin, haha.
men nu ska jag sova, imorn är det skola igen.. och på torsdag är det np i matte ,hur ska detta gå?;o
GODNATT
/
stinarosenlund,
 
image74

Postat av: Anonym

du va bara för kräsen med glassen. ät och va gla

2008-04-27 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0