söndag.

kom precis ur sängen, vaknade 100 gånger nu på morgonen så kände att jag inte orkade och dra mig längre.
igår var jag ialf på stan med pappsen och sisy. Jag hittade ett par skor och min balklänning:D äntligen! (bilder kommer nog)tack pappa<3.
Sedan efter bergvik åkte jag till sanna och lovisa, vi träffade massa och spelade fotboll och var ute. det var faktiskt kul!
idag vet jag inte vad det blir, det är ju söndag så jag känner på mig att det blir soft.
imorn är det skola igen, jag vill inte .. men på tisdag är det ialf studiedag, ska bli råskönt! får se lite vad det blir då, tror jag ska träffa nåra kompisar, men det är inte riktigt bestämt än :)
nu måste jag ner och äta lite frulle.
Harebra!
KRAM
/
stinarosenlund,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0