nionde april

malin sov somsagt hos mig inatt!
vi bestämde oss för att plugga vid 10, inte det smartaste kanske!
jag hann plugga typ i en kvart innan jag somna, det gjorde tydligen malin också! så när klockan var 02:47 vaknade jag upp och fattade att det var natt och jag inte hade fått ett dugg gjort. Malin vaknade upp samtidigt och där låg vi i sängen med alla kläder på, datorn var på, jag var innloggad på msn och hela rummet var tändt! haha.
vi gick ialf ner och borsta tänderna osv, sen gick vi och la oss igen. var ganska döda imorse kan jag ju säga.
så försent som vanligt kom vi ju.. höhö.
men nu blir det ialf att ta tag i pluggningen, även att jag inte fattar ett skit!
sen blir det träning också, det ska bli gött!
Ha det bra, KRAM!
/stina rosenlund.

can't stop thinking about you baby..

Postat av: Elin

saknar stina

2008-04-09 @ 17:17:42
URL: http://elinakerstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0