monday

Har varit dålig på att uppdatera under helgern, förlåt.
men min helg har vart bra, synd att det går så himla snabbt bara!
nu är det måndag igen, och jag hatar det.
en hel tråkig skolvecka framför en, tror vi har mycket den här veckan också. USCH!
menmen, ska i alla fall snart iväg och träna! det ska bli jätteskönt, känns att deh behövs också.
sedan inatt ska jag sova hos malin, hon sov hos mig inatt också. Vi ska köra på raben&beben hela veckan!
alltså vi ska sova hos varandra varannan dag, haha. jag vet, skräll att vi kommer på ngt sånt!
imorn blir det studiebesök på stora enso också, rätt soft faktiskt!
vi missar No;n och matten, sen skulle vi ställa in so;n också, hur skönt som helst!
måste tyvärr plugga endel imorn också, har teknik prov på torsdag. och jag förstår verkligen INGENTING!
våran teknik lärare är sämst i världen, han tror han pratar med ett par 30 åringar. jag blir så trött på honom!
men nu måste jag göra mig iordning för träning :)
Ha det fint.
KRAM!
/stinarosenlund. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0