just my day

Min dag behöver egentligen bara ett ord; soft!
höhö men jag är snäll och skriver några rader om dagen ändå!
vaknade upp hos malin (som jag nu ser komma på moppen och åker in mot mitt hus!haha)
men vi började ialf klockan 08:20 med tema SO. Vi fick skippa studietiden för att hinna med att få i oss lite mat,
vi skulle nämligen på studiebesök på stora enso!
Där fick vi oss en guidetur av minus och efter det fick vi sluta. Hur skönt som helst!
men vi klämde också i oss bullar och drack god varm choklad på stora enso, det får man ju inte glömma att nämna! om  ni någongång åker på stuidebesök där, måste ni testa den varma chokladen (kakao creme) asgooood! höhö.
efter det åkte jag hem och har typ suttit vid datorn och tvn har också vart duktig och städat lite på mitt rum, kan ju säga att det verkligen behövdes!
men nu är malin här så jag ska vara lite social. Hon ska sova här, vi kör ju somsagt på raben&beben hela veckan!
plugga måste vi också, får se om vi hittar orken!

Hare nice, KRAM
/
stinarosenlund,
image68





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0