blogggis

hEJ!
idag har jag tyvärr inte så mkt att skriva.
hade teknikprov idag, vet inte alls hur det gick. Tror det gick helt ok!
imorn har vi no-prov också =pluggpluggplugg. Malin kommer hit snart också, det är ialf goet!
vi ska plugga, sen tror jag nog också att det blir lite filmtittande, blev riktigt sugen på det faktiskt.
men jag har bestämt mig för en grej också, jag ska bli nyttigare! jag ska sluta äta så mkt godis så ska jag och sara ta tag i träning på hammarlunden (pumpa,pumpa,pumpa) och så ska jag börja orka ut och springa.
Snart är ju handbollen slut också, och då gäller det verkligen att jag tar tag i det! vi får se hur det går, önska mig all lycka, höhö! fast tro det eller ej, godisätandet har faktiskt blivit bättre. Jag har tröttnat så grymt på godis nu!! (känner mig bra)
men hare fint folket,
KRAM
/stinarosenlund.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0